Saturday, August 21, 2010

Perasaan dan Harapan


Best kan kalau tibe2 ada orang buat surprise kat kita.Tak kesahla kan surprise yang macam mane pon.Asalkan lepas tuh kita rasa diri kita dihargai dan mase tuh kita rasa yang orang tuh betul2 sayang kat kita.Kita dah buat macam2 agar orang lain tersenyum dan rasa dihargai.Tapi orang tuh macam lebih hargai orang lain berbanding kita.Kita cuma mahu rasa dihargai..tu je..tu je...








p/s:kadang2 saya rasa saya je yang faham orang dan orang lain langsung tak faham saya.so sad :(

2 comments:

  1. agak2 aku faham xperasaan ko weyh?

    ReplyDelete
  2. sbb nya perasaan tu sukar untuk ditafsir , misteri sungguh , huhu

    ReplyDelete

Thank you for reading