Tuesday, September 14, 2010

Raya versi teka teki

Assalamualaikum.Hari ni nak masukkan gambar banyak2 lagi dalam blog buleh??Eyh,suka hati sayalah kan,blog saya..heeee..
Seronok kan berkumpul satu family.Masa raya nilah waktu satu keluarga berkumpul.Bila dah berkumpul,kita gosip sampai tak ingat dunia kan.Masa bergosip kita memang tak bersangka buruk sesama saudara,Sebab apa,sebab kami satu keluarga.So,keluarga adalah tempat no 1 kita mengadu masalah.Bukan kawan no 1 dan bukan teman istimewa juga.Tak kisahlah orang luar nak pikir apa pasal kita,tapi keluarga sangat2 mengenali kita.Tak kisah jugakla kalau orang yang tak kenal kita,tak pernah jumpa kita then tiba2 nak judge kita macam itu,macam ini..Tak kisah okay,saya tahu manusia begitu seorang yang mempunyai masalah perasaan dan mental.You're not a creator,so you tak boleh judge orang sesuka hati.One more thing,di depan dan belakang ibubapa,saya adalah orang yang sama.Penampilan dan personaliti saya memang sama.Saya tak pandai memperbodohkan keluarga saya.That's it.




Okay,cukup dengan kenyataan jujur saya tadi.hehe.Sekarang ni saya nak bercerita pasal semalam.Semalam kan,saya dan keluarga ke rumah Wan cu sambut hari jadi ayah saudara dan aleesya.Makan 2 kek gitu..Niat saya mahu menaikkan berat badan sebenarnya.ececehh..seronok sangat semalam sebab lepas sambut befday,kitorang dihiburkan dengan teka teki adek2 sdare dengan atuk.Kelakar habis.Tak kering gusi.



haaa peluk cium semua ada


farah,misi awak untuk menggemukkan badan belum
berjaya lagi.....................

anak dara siapalah ni rajin sangat tuang air

bahan geram orang


tengok,semua nak dukung dia kan




dah selesai makan nasi,
kita sambut hari kejadian paklong yang ke 31
and
aleesya yang ke 2 tahun :)



kenapa ni aleesya? alololooo..



muka excited aleesya nak makan kek




lihatlah pandanglah,pinggangku yang ramping..
lalalalala~~





Setelah selesai makan,atuk main teka teki pula dengan budak2 ye.
*memang pecah perut*

teka teki yang diberi oleh Zainab.

Zainab : kedai apa yang paling besar sekali ??
Yasmin : KLCC !!
Imran : KLCC tu menara, bukan kedai!
Zainab : KLCC tu pasar malamlah..

hahahaha.. korang ni memanglahh..

tengok aje,kan dah cakap,pecah perut dibuatnya..

tadi atuk dengan wan teh nampak serius kan,sekarang dah gelak pulak.

haaaa tengok aje lagi..

ayah kepada Aleesya *cover perut ke ayahcik* heee :D


saya memang berpotensi untuk menjadi Datin Seri

hai,nama saya Wazir.
saya single.
tapi saya mat jambu.
mahu saya tak?
hahaha




gambar tak pakai tudung harus diedit bagi menutup
rambut mahalku.. haha..


akhir sekali,saya mahu kiss semua pengunjung belogku..
maaf jika saya terkasar bahasa dengan penyataan saya diatas.
Wassalam :)

2 comments:

Thank you for reading