Saturday, October 9, 2010

Open House DAT5S1 '10

Hello hello hello.. Saya masih tak bosan lagi cakap cakap pasal aktiviti raya walaupun semalam akhir syawal. Masih lagi nak update aktiviti raya di poly terutamanya bersama rakan DAT5S1 yang membawa maksut Diploma Akauntasi 5 seksyen 1.. kuikuikui.. Hasil perbincangan cik Hyrida selaku pensyarah akaun kewangan 3 bersama kami untuk membuat open house di rumah ika akhirnya telah tercapai. Dah buat pon open house tersebut. Setiap wakil dari rumah sewa dan asrama wajib bawa makanan. Saya selaku penduduk asrama dan rakan2 asrama yang lain bawa mihun goreng jeh, yang laen ada yang bawa makaroni, tembikai, rendang ayam dari ery (whoot whoot), nasi impit, soto, sandwich dan sebagainyalah. Memang semua masuk perut saya. See, nak gemok punya pasal kan kan. Habis semua bising, farah, sudah2lah tuh.. Habis, kalau tak makan nanti mesti cakap, farah, kau ni kurus sangatlah, makanlah banyak sikit. Tak faham tak faham..

Okay, sambil makan makan, harus tangkap gambar bersama rakan2 dan pensyarah akaun kami. Dah selesai makan, main rebut kerusi. Punyalah lama tunggu nak main rebut kerusi sebab sound speaker tak kuat. Akhirnya ilyasaq buat keputusan bawak laptop keluar rumah. hahaha. Hampir jam 11 malam kami gembira tak terkata.


sebelum ke open house

memang semua masuk perut




penyeri majlis


okay, disini saya ingin menyatakan bahawa
kulit saya makin gelap akibat kesan
bermandi manda di bawah
matahari yang terik

muka semua ceria





konon konon pengantin majlis

cik hyrida pon nak bergambar dengan pengantin lelaki

athirah pon sama

cherot pon nak jugak

kawan gaduh
kawan bermanja
kawan carik gaduh
kawan carik manja
hahahaha

sebelum main rebut kerusi

masa ni saya belum terkeluar lagi

hahaha
lawak
mase nak balik boleh pulak tayar kereta pancit
kesian kereta kawan ina

disebabkan tayar kereta pancit
kami tumpang kereta kawan ery
saya terpaksa duduk di bonet belakang bersama kak bella
nasib badan kurus
hahaha

MALU!BYE!

3 comments:

  1. mcm best je,,dak2 poli ni..hhahaaaha...beraya last minit ke ni??

    ReplyDelete
  2. budak2 poly semua sporting. yup, last minute bersama rakan kelas :)

    ReplyDelete

Thank you for reading