Sunday, October 10, 2010

Oral Presentation

Hyeee.. Morning..
Selamat hari ten ten ten semua.. Maksud saya, 10.10.10.. Punyela kecoh kan orang Malaysia bout this date. Tak tahulah kalau ade kena mengena dengan tarikh korang kapel ke, tarikh korang nak berdating ke and wateverlah tapi hari ni tarikh Datuk Dr. Sheikh Muszaphar berkahwin bersama Dr. Herlina. Weeeee.. Angkasawan Malaysia a.k.a orang Negeri Sembilan. haha~

Okay2, tukar topik. Kembali pada topik oral presentation kayh. Selama 3 minggu kelas saya menjalani oral presentation. Satu hari, dua kumpulan yang present. Kumpulan saya present pada hari kedua. Kami present tentang bagaimana nak buat "knitting yarn". Pernah dengar tak? Mesti pernah denagr kan kan? Tapi mesti ada kalangan korang yang tak pernah buat kan kan? Ni pun kali pertama saya buat "knitting yarn". Semuanya hasil idea dari ketua kumpulan saya, Tanujaa. Dia pernah buat aktiviti ni mase zaman sekolah. Thanks a lot to Tanujaa sebab beri tunjuk ajar dan menambahkan minat saya terhadap kraftangan. hehehe.



bunga tulip

see, cantik ke cantik?
khas untuk pensyarah modul kami, Madam Sarojini

Group Dila

Group Ery

Group Rebecca

Group saya, yang diketuai oleh Tanujaa dan
ahli-ahlinya sukainah, nisa dan saya..



Sekian dari saya

2 comments:

Thank you for reading