Thursday, November 25, 2010

Angka 25

Harini 25 Nov eh? Lagi sebulan 25 dec eh? Krismas eh? Maknanyee birthday i la kan? kan? kihkihh.. Nak masuk 20 tahun daaaa.. Mudah-mudahan umur saye dipanjangkan dan dapat dipertemukan dengan tarikh 25 dec 2010. hehe. dan mudah-mudahan dapat jugaklah senarai2 hadiah dibawah. Sesiapa diantara kamu yang memberiku hadiah yang tertera di bawah ini maka hidup kamu akan diberkati oleh-Nya. hikkks. Poyo je i ni kan. Mesti antara u alls akan cakap, hisshh gediklah budak ni. Okay, fine.. Tapi nak menggedik jugak tayang benda2 yang i paling addict sekarang nih.


Barney

ni semua orang tau i suke barney kan kan.
dah name pon raksasa purple adalah sempena barney.
so, teringin jugaks nak dapat barney for hari jadi tahun ni.
hiikkss


Domokun


benda alah ni comeyy
kalau tak dapat hadiah birhday,
hadian tahun baru pon takpe.
heeee :D


iPhone 4g


ermm ermmm
mengharap datuk2 kat luar sane visit blog i
lepas tu dgn pantas mereka beli
if nak alamat rumah, contact at my email okayh?
hehe





till here, boiiii :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for reading