Thursday, April 28, 2011

seminar arab..nasi arab..




ohh haloooo haloooo..
ehh assalamualaikum...hehe


kaifahalukum? masal alkhoir?ok,straight to the point.before tamatkan pengajian di poli pd,me&bdk2 kelas merajinkan diri menghadiri seminar arab.bukan student ppd je,ade jgk pekerja2 dari mane tah yg turut hadir.penceramah yg datang,tak lain tak bukan lecturer2 dari universiti al-madinah.ala,yang i pernah keluarkan entry pasal pergi rombongan ke universiti al-madinah kat shah alam tu kann.

yg membuatkan kitorang bersemangat sangat nak g seminar ni,of coursela sebab ada nasi arab!haha.sijil pon dapat ohhh :) tapi bile dah jamah nasi arab,hamek kau,tak habes plaks.sebelum ni makan nasi arab oke je.ohh sebabnye before lunch nasi arab,kitorang breakfast mee goreng.patutnye biarkan kitorang lapar puas2 dulu.cian ayam besar,tak dapat aku habeskan kau.kalau nak tau minah yg dapat habiskan nasi arab tuh,tak lain tak bukan,mestila cery.hikkks.





see,non muslim pon datang tao.
i kenalkan, vanisha&rebeca.
rebeca je yg amek kelas arab :)




jgn tengok muka cacat ni lama2


do you love me cery?

Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah

haha.selit lirik bruno mars plakss-__-


dapat pixel baruuuuuuuuuuuuu :)







ayam besar. T_T sob sobssss





gosip ke mengumpat ni?hiksss.haha.








akhir kata dari saye,tingkatkan prestasi,kurangkan kontroversi.haha.
till here,
boboiiiii..

8 comments:

Thank you for reading