Monday, October 10, 2011

Ceritera Farah


Assalamualaikum



Tarikh 20 September 2011 adalah anniversary kami yang ke 3 tahun. yabedabeduuu.. Thank you Allah :') Setelah masuk alam pekerjaan saya tak ada masa nak keluar dengan dia sangat. Sekerang saya tanam anggur maka dapatlah saya ambil peluang untuk keluar melepaskan rindu bersama dia. Last sunday kami keluar berjalan-jalan di Melaka. Oh lupa, sebelum kita ke cerita seterusnya, saya nak umumkan yang saya menang Sony Contest dekat facebook taw. Bukan no 2, bukan no 3 tapi juara. Haha. Actually thanks to him sebab ada mainkan contest tu untuk saya. Saya pun ada mainkan untuk dia tapi nasib tak menyebelahi. So dia dapat hadiah voucher je. Teka apa yang saya dapat? Tadaaaaaa... :) *maaflah atas tajuk post ni sebab betul-betul tak ada idea nak letak tajuk apa* sobss sobsss





Memandangkan flying man beli camera baru, so jadi pembaziranlah kalau kami tak menikmatinya. Haha. Nama pun berjalan di negeri pelancongan, tak sah kalau camera tak jadi mangsa kan kan. Kihkih.




Puas kami mencari johnny's restaurant di dataran pahlawan. Akhirnya kena bertanya di kaunter pertanyaan juga. Nice job :)



what the fish?? ;D




Owl necklace. Gifted by flying man. Thank you so much :)


Sesudah habis makan & shopping, kami bersiar-siar sambil menikmati bangunan-bangunan bersejarah & ciptaan Allah. *abaikan ayat saya yang poyo*










"agak-agak bilalah aku boleh pinang si farah ni yeee"

hahaha :D






~Kendama~
Hobi baru saya. kihkih.
Flying man bukan sahaja tempat saya bermanja malah
dia juga tempat saya berkongsi minat & segalanya.
Dia yang kenalkan hobi baru ini pada saya. ahakkks~



Budak poyo main kendama. Puih :P


















Ramai cakap muka kami sama.
#MitosOrangKita muka sama ada jodoh.

Hik Okay Bye :)

15 comments:

  1. sony tu sy pnyela~~ :P btw, cntk gmba kn~~ hehe.. :P

    ReplyDelete
  2. flyingman: bagi balik sony tu baru tau ;p ye, gambar saya cantik~~ ;p

    ReplyDelete
  3. happy anniversery farah...heehe..=)

    ReplyDelete
  4. flyingman: heee mestilah. kamera pon kite punya! haha

    ReplyDelete
  5. Cool gile hadiah sony. Tahniah ye.

    ReplyDelete
  6. bestnya p jengjalan..........hehe

    ReplyDelete
  7. saya pon sambut anvsry kat melaka last week..tp kat ayer keroh je..so xjumpe la kita..hihihi..mmg sweet muka both of u..sesuai

    ReplyDelete
  8. hepi anibeseri... hhee...dpt 2 hadiah lagi... dr sony n dr si dia...

    ReplyDelete
  9. adni: best. hobi kitorang. gahaha~

    ReplyDelete
  10. fazrul: yeke?knape xbgtau awl2?klu x bleh sambut sama2.hihi~ :D

    ReplyDelete
  11. msred: actually dua2 tu dari die :)

    ReplyDelete
  12. follow blog saya ni jugak jomwayangku.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for reading