Wednesday, November 9, 2011

Hari Raya Aidiladha



Raya Aidiladha sudah pun lepas. Hari raya adalah satu-satunya hari saudara mara berkumpul. Macam biasa, ada saudara, ada la gambar yang hendak dibuat kenangan. Lagi satu, ada saudara, ada la makanan istimewanya. Satu-satunya chef di kampung, sudah semestinya bonda saya. Lihat saja gambar di bawah, kesemua menu tersebut dirancang oleh bonda sendiri. Dessert pula mengikut kegemaran adik-adik sepupu saya. Untung tak untungla kan adik-adik sepupu saya dapat ibu saudara seperti bonda saya :)






Saya upload certain gambar jela ye. Sebab masakan2 ni je yang mampu bonda saya publish dalam blog. hehe


Mutton Masala
Favourite someone ni, dia suka makan daging kambing. Sorry sebab tak sempat bungkus untuk awak ye.
Lain kali saya masak lauk kambing versi special ye :)



Carrot cake
My favourite sebab ada kacang




Gambar depan tanah perkuburan arwah atuk & nenek
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh mereka :')
















Saya yang paling tinggi. keh keh



Sejak budak tengah tu masuk palapes memang tak henti2 kena ejek dari abang2 dia. Kesian.. Haha. Ni memang Alya saja nak amek gambar bersama budak tengah tu, Amir sebab dia jarang balik rumah sejak melanjutkan pelajaran di UTHM kan.

Saya dengan najaa pulak masa ni tak henti gelak sebab ada plan nak dibuat.




Tapi plan kami tak jadi sebab Alya dah halau najaa berdiri sebelah Ainul pulak


Thanks for reading this entry!

2 comments:

Thank you for reading