Wednesday, December 14, 2011

Cuti lagi..


Hye Assalamualaikum :) Jumaat lepas ada family day dekat Teluk Batik Resort di Lumut. Entry yang lepas aku ada bagitau aku akan ke Lumut lagi && yeahhh aku berjaya ke sana lagi. Sampai je kat resort terus keluar mandi laut, naik banana boat & naik sidekick. Mase tu first time naik sidekick. Siapa yang pernah naik taula macam mane rasenye. Sakit satu badan sebab sepanjang atas boat tuh badan aku melantun. Kalau aku tak pegang tali kuat2, mahu jauhnya tercampak aku di tengah2 lautan.





Ni bilik aku. Tidur berdua je dengan ainul.






Snorkeling park. Aku tak taula ni tempat snorkeling ke ape. Tapi air die... Perghhh..





Aktiviti family day start pada hari sabtu. Kebanyakan aktiviti adalah untuk kanak-kanak & remaja. Me? Of coursela taknak lepaskan peluang. Pertandingan yang aku masuk: bang bang race(baling belon berair), lari bawa bola ping pong & treasure hunt. Dua pertandingan aku dapat juara & lari bawa bola ping pong je aku dapat no 4. Gahaha~ tamak hadiah betul. Bukan tamak tapi hebat! eh?















arghhh kuatnya peluk kak nish!














Last dinner, daging kambing bakar + black pepper sauce







Beg angry bird tu hadiah lari bawa ping pong aku. Haha. Actually hadiah tu adalah balance pertandingan budak kecik. So hadiah nih aku bagi Ammar je. Aku nak buat ape plak ngan hadiah ni kan.










Uit orang sane ;p





Dua kali aku terjah restoran nasi ayam mama && aku jumpa seseorang mirip cousin aku kott.





Hobi baru lagi: mengumpul hot wheels.


Bye, nak balik :)


6 comments:

  1. nk balik daaa . kemas la bilik tuh dulu . hehehehe

    speechless009.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hotwheel~~~ hehe... tp ni wave lme... :D

    ReplyDelete
  3. waww best cuti cuti yer

    jom join contest
    http://ehemsz.blogspot.com/2011/12/like-eisya-contest.html

    ReplyDelete

Thank you for reading