Monday, January 2, 2012

Sweet 21

Hye Assalamualaikum, dah masuk tahun baru ye. Tapi baru nak update sambutan hari jadi yang ke 21 masa hari krismas hari tuh. Ohh tak sambut krismas, sambut hari jadi je. hihi. Sebenarnya memang niat nak update lambat sebab sambut hari jadi 2 kali. First, sambut dengan family makcik, 2nd dengan kawan :) Tahun baru, barula dapat sambut dengan   kawan sebab masa tak mengizinkan. Anyway, dua2 sambutan memang takkan dilupakan sampai bila-bila :)

Tepat hari krismas, ayah cik belanja kek & kenny rogers. Ohh rasenye dah 2 kali sambut hari jadi kat Perak. Perak adalah salah satu negeri kegemaranku. Haha. Tak tau kenapa :D Terima kasih ayah cik & makcik sebab hadiahkan sambutan hari jadi ni :)



chocolate extreme ice blends






muka demam & sakit tekak atau boleh dipanggil sebagai muka boleh mengundi. hahaha




badan tak sihat pun boleh lagi isi perut makan kek



kongsi kek dengan alisya, ammar & yasmin. macam ni jadinya. haha



sesat tetibe -__-


Dah selesai makan terpaksa terima padah sakit perut nak cirit tapi tak cirit-cirit setelah penat dipaksa. haihhh. Penat buat muka tahan sakit perut. Tula die padah makan banyak tak ingat badan yang tak sihat. keh keh



Ni nak cerita sambutan hari jadi kedua pulak. Kawan aku bawak aku pergi A' Famosa Animal World Safari & Water World Melaka. Ni bukan kali pertama aku dengan dia pergi water world. hehe. Hobi aku berenang, sebab tu dia suka bawak aku pergi mandi. Bila dia bawak aku pergi tempat yang aku suka or hadiahkan something yang memang faveret aku, Allah je yang tau perasaan sayang aku kat dia :') Thanks to him sebab bekerja keras nak bawak aku pergi Melaka sambut hari jadi aku. Walaupun lambat, tapi ikhlas, itu dah memadai. Ni salah aku sebab nak stay lama-lama kat Perak. Tapi dia cakap, asalkan aku happy, its okay :)












si landak tidur taknak keluar


pandai burung merak ni posing sebelah aku. hehe




hey kuda, cepatla bergambar dengan aku.
mentang2 aku bukan artis, sombongggg -__-



bila si kuda dah keluarkan muka, tau plak aku nak lari
haha




saya nak muka saya keluar dalam raksasapurple.blogspot.com!
kata si kuda ku lari gagah berani(nama baru)


burung ni pun sombong taknak pandang aku



belaan baru aku yang bernama marimo
pemberian dari dia
i really appreciate it ;)
kalau korang nak tau marimo ni ape, search je kat google okay? 



tak tahu ape motif dia amek gambar ni -__-


si harimau jantan mandi berseorangan sambil menunggu isterinya pulang dari pasar pagi
kononnyaaaa :D



HAPPY NEW YEAR!

16 comments:

  1. romantik laa dating kat zoo..hikhik :)

    ReplyDelete
  2. best la dapat kek n kenny roges.. :)

    ReplyDelete
  3. wowow kat zoo...i da lme gile berzaman x jejak zoo..hehe.
    anyway..happy be lated besday :) forever 21

    ReplyDelete
  4. huhu...nape binatan2 tu bnyak yg sombong yer?
    *niceeee^^

    ReplyDelete
  5. pinky: rezeki, bestla jgk. hihi :)

    ReplyDelete
  6. isma: sbb tak dididik sejak kecik. haha

    ReplyDelete
  7. waa bestnye pi zoo. nak pi gak la cuti sem ni^^

    ReplyDelete
  8. dh lama cari marimo =(
    kiut geram nk gigit2 telan2. =D
    beli kat ne ye?

    ReplyDelete
  9. marimo tu hadiah befdayyy.tak tau dia beli kat mane :D

    ReplyDelete

Thank you for reading