Saturday, September 1, 2012

Long time no see

Al-kisah pergi wedding kakak kepada kawan sejak sekolah sampai Poli, nama dia Lini. Kau tak tahu perasaan gembira bila empat best friend bertemu kembali seperti lagu Adam & Stacy Bergabung! Meletup! Rasa seronok teramat bila dapat jumpa balik kawan-kawan sepermainan yang masing2 dah makin cantik & vogue gitu! Perangai masing-masing still tak berubah. Kalau bergurau kasar dengan dorang tak pernahnya nak masam muka & terasa. Alhamdulillah, I feel so blessed! :)



Hey hey aku perkenalkan yang sebelah aku tu nama dia Ekin, 
lagi sorang tu Fiena, yang paling sengal antara kitorang.
Gambar dengan lini ada tapi dalam kamera dia. Maybe tahun depan Lini kahwin dulu kot. Haha :P

Lepas je habis makan & ambil gambar dengan pengantin, aku dengan fiena saja mengggatal pusing2 kawasan sekolah kitorang dulu. Haaa kalau nak tahu aku, fiena & ekin berpisah sejak form 4. Sebab masing-masing buat keputusan nak ambil aliran lain, tu yang kena tukar sekolah. Cuma aku dengan lini je yang stay kat situ. Tup tup aku dengan lini masuk poli yang sama jugak. Hehehe. 




Kepada junior DUHA, belajar bersungguh-sungguh & naikkan nama sekolah. Jangan jadi senior macam I. Dah habis sekolah baru nak sedor diri. Aherherher~ *facepalm*








Kitorang memang akan sentiasa macam ni. Bila jumpa gelak bersama, menggedik, pukul sana pukul sini, tampar menampar (tapi selalu aku yang jadi mangsa!), mengadu, bergaduh & macam-macam. Itulah rahsia hubungan kawan yang kekal lama. Hiks :)


I'm proud to be Malaysian. Happy #Merdeka55 !!

3 comments:

  1. hai ,
    oh sekolah DUHA,
    patot mcm pernah dengar,
    arwah Dato' Undang Haji Adnan
    tu atok kpd bf i, heee (:

    ReplyDelete
  2. amboooii..
    sakan berposing... huhuhuhu
    salam kemerdekaan... :)

    ReplyDelete
  3. la orang rombau ke..
    x sekolah duha tapi sekolah uress :)

    ReplyDelete

Thank you for reading