Friday, January 18, 2013

FCM: MINIATURE DEJA VUU DESSERTS

Assalamualaikum

Hai! Untuk pengetahuan korang, hari yang aku makan The Street Cafe hari yang sama juga aku makan Deja Vuu Dessert. Macam tak tau plak kek adalah salah satu favorite dessert aku dan semestinya aku sentiasa akan pilih cheese kek. No wonderla banyak lemak tepu dalam badan ni.


Tujuan aku beli ni sebab:

1) Aku memang paksa flying man belanja kek sempena New Year :P
2) Flying man memang dah lama cari kek ni gara2 video youtube dari Mizblurity. Tapi kitorang silap kek, sebenarnya kek yang dimaksudkan dalam youtube tu adalah= korang tengok sendiri youtube bawah ni okay. hahaha 


Makan Mekap Manis

Aku bagi link youtube kalau korang nak tengok. hihi

Deja Vuu Dessert ni pun sedap jugak. Kitorang beli kat Cold Storage, Sunway Pyramid. Alang-alang dah lalu kat Cold Storage cubalah cari kalau nak try kan. hehe. 




Oh! Harini 18 haribulan kan? Bagi korang yang gila aiskrim macam aku, jangan lupa singgah SUB18 yang berdekatan dengan anda. Beli satu dapat percuma satu pada setiap 18 haribulan.
Layari Facebook SUB18 untuk ketahui dengan lebih lanjut. Bye!

3 comments:

  1. nmpk cam sedap... tp lg sedap klo tuan blog blnjer... ehehehehe

    ReplyDelete
  2. wahhhh...ni yg buat cik siti lapa...huhu

    ReplyDelete

Thank you for reading