Monday, January 21, 2013

REVIEW: MIRACLE MASK


Assalamualaikum

Entry kali ni aku nak buat review pasal Miracle Mask yang aku baru saja beli secara online. Yes! Ni kali pertama aku beli produk kecantikan secara online. Saja nak cuba sebab bahan2 produk ni bahan semula jadi, daripada aku mencacatkan kulit dengan guna bahan2 kimia yang entah dari mana, apa salahnya aku cuba 100% bahan semula jadi pulak. hehe. Jom kita kaji....




Info

Ramuan ekstrak herba, gamat, kayu manis serta bijirin untuk gatal muka, jerawat, jeragat, parut, mencerah, menghaluskan dan menyerikan kulit. Dirumus khas untuk merawat resdung. Bebas dari bahan kimia, pengawet dan pewarna. 100% bahan semulajadi

Fungsi


Mengecutkan jerawat dan menghilangkan parut

Memudarkan jeragat dan pigmentasi

Melicinkan dan melembutkan kulit
Mengurangkan serta menghilangkan gatal-gatal di kulit muka dan 
badan.
Menegangkan dan mencerahkan kulit.
Lulur badan dan scrub muka supaya kulit 
menjadi lembut, cerah dan licin.

Harga
RM15.00



Minggu pertama 


Ada nampak parut jerawat kat pipi tak? Kalau nampak, bagus...


Setelah 3 hari guna, dah kurang sikit parut di pipi kiri...

Minggu kedua
Jom tengok kulit muka aku dari jarak dekat



Tengok dari jarak jauh pulak


Tadaaaa.. Maaflah atas kegedikan gambar ni. Aku selalu berangan nak kulit ala-ala perempuan korea(tanpa plastic surgery). Tapi untuk pengetahuan korang, gambar 1st aku tu ada nampak pinky sikit kan? Tak tak, aku tak guna blusher langsung. Ada sebab kenapa pipi & hidung aku seakan-akan macam disapu blusher. Nanti aku bagitahu rahsianya ye :)

Sejujurnya setelah menggunakan Miracle Mask, parut jerawat & jeragat cepat hilang. Ye, tiap2 hari aku pakai lepas balik dari kerja. Dah 2 minggu aku guna benda ni, kesan dia cepat datang. Serius! Kulit pun rasa lembut. 

Nah aku bagi link www.facebook.com/missmambo kalau ada antara korang nak cuba. Belum cuba belum tahu!

Facebook Name: Lens Shop

9 comments:

  1. boleh bagi tak link nak dapatkan miracle mask ni? mohon share, thanks :)

    ReplyDelete
  2. salam, boleh share link tak mana nk dptkan miracle mask tu? thanks :)

    ReplyDelete
  3. Klik je link facebook yang sya bagi tuh :)

    ReplyDelete
  4. memang berkesan betul ea??kalau resdung ke ape ok jekan..hurm,sekotak tu kalau sehari bape kali pakai,and blh tahan smpai bape kali...teringin sbb my face sgt2 teruk...*sorry byk tanya..

    ReplyDelete
  5. sy pun ade jual jgk. boleh tgk dkt sini :)

    https://www.facebook.com/galleryak

    ReplyDelete
  6. sy pun ade jual jgk. boleh tgk dkt sini :)

    https://www.facebook.com/galleryak

    ReplyDelete
  7. eiqa: Sehari pakai sekali je. Sekarang saya dah pakai 2 minggu, ada lebih lagi. Saya pun tak tahu berapa lama boleh tahan. Kalau boleh, bancuh ikut suka hati. Kalau nak jimat, bancuh sikit je.

    ReplyDelete
  8. kira okalah ea pakai..tq ye..teringin sgt nk dpt kulit gebu2...huhu,da mcm2 cara cuba,dr mahal ke murah...ni last la kot kalau nk cuba...da ta larat dah ni~tq again ye..nnt apa2hal,i'll just ask u lah..ehehe...

    ReplyDelete

Thank you for reading