Tuesday, May 28, 2013

WHY I WANT A HAVAIANAS!



Assalamualaikum 

Havaianas? Pernah dengar ke sebelum ni? Terima kasih pada blogger Plus Size Kitten kerana memperkenalkan produk Havaianas pada saya melalui post The Butterfly Project's Spa Party. Terus terang saya katakan, pertama kali saya buka laman web Havaianas, saya terus tergoda dengan design & pattern sandal yang diperkenalkan. 



Sejarah Havaianas

"Havaianas dilahirkan sejak dari tahun 1962 lagi. Ia telah diilhamkan oleh Zori, selipar biasa Jepun yang diperbuat dari tali kain dan tapak kaki jerami padi."

Untuk pengetahuan umum, Zalora sedang mengadakan promosi untuk produk Havaianas iaitu bagi 100 pelanggan pertama yang membeli produk Havaianas bernilai RM150 akan mendapat satu bag Havaianas percuma dengan single receipt. Jelas? Boleh lihat di sini, Havaianas Zalora




Kenapa saya mahukan sandal dari Havaianas? Sudah tentulah sebab corak sandal Havaianas yang berlainan dari produk sandal yang lain. Saya belum pernah beli/cuba lagi. Namun untuk masa yang akan datang, saya akan beli sebab saya dah tergoda dengan gambar di atas. Lagi satu yang saya nak tekankan di sini, saya sangat teruja dengan warna-warni selipar Havaianas. Lagi-lagi dengan pink color. Kenapa comel banget??!!

Mungkin salah seorang dari anda akan berpeluang untuk memenangi sepasang Havaianas untuk di-review dan diguna di Spa Party atau dapat baucer dan hadiah tunai dari Havaianas Pavillion Kuala Lumpur.

Untuk menyertai:
1.Follow @MYHavaianas on Twitter 
2.Blog about "Why I want a Havaianas!" (separate post)
3.E-mail your link to tammylci@gmail.com (for tracking purposes)
4.Wait for results on 7th June, 2013. 
5.Go on Havaianas Experience from 10th - 20th June, 2013 at Havaianas Pavilion, KL.
6.Blog about your Havaianas Experience!

Visit Plus Size Kitten , for more info! Semoga Berjaya! :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for reading