Saturday, September 14, 2013

THE BUTTERFLY PROJECT: SPA PARTY

First of all, saya nak minta maaf banyak-banyak sebab dah lama tak update blog & update tentang event yang saya pergi beberapa bulan lepas. Jangan risau, saya akan update pada bila-bila masa yang saya free. Jadi sekarang saya nak ambil kesempatan blog tentang event SPA Party yang diorganisasikan oleh The Butterfly Project bersama beberapa collaborators. 

Tarikh: 29 Jun 2013
Tempat: Posh! Nail Spa, TTDI

Nampak tak event 3 bulan lepas saya baru nak update hari ni. Nampak tak betapa busy sangat kerja sebagai akauntan yang tak berapa nak akauntan sangat. 


The Best Part





Biasanya kalau farah pergi mana-mana event mesti cari makanan. Lantaklah orang nak kata kuat makan ke apa, makan tetap makan kan? Haha. Ok, jom farah nak cerita sikit tentang aktiviti-aktiviti sepanjang berada di Spa Party :)

Pertama sekali, setelah sampai di Spa, kami diwajibkan untuk daftarkan diri, kalau tak daftar macam mana nak dapat free service kan? Setelah selesai daftar, kami dapat servis yang mana antara servisnya adalah:

-Pedicure, Manicure, Facial Treatment, Body Massage & Mask-

Lepas tu, kami disuruh buat foot scrub mengikut kreativiti kami sendiri tapi kami diberi bahan-bahan yang sama. Cuma bezanya colour & kuantiti foot scrub kami jelah. Hehe. First experience tao :)




Tema kami ialah memakai bathrobe & flip flops. Bathrobe ni farah beli di Cotton On, Pavillion.

Antara rakan-rakan farah yang turut hadir


Thank you Kak Sabby sebab tumpangkan kami naik myvi akak yang omel tu :)


Kawan gedik + shopping + manja. Haha


Whoops? Pertama kali nak manicure. Balik rumah terus cuci.



Sesi pedicure :)


Bilik massage saya & kak Sabby. hehe. Masa ni saya tak boleh tahan geli & sorry kak Sabby sebab ganggu akak dengan gelak saya. Haha. But seriously sangat best & rasa relax. 



Meet my pretty laddies: (from the left) Farisha, Wiida Ribbon, Cik Lily Putih, Illy Ariffin, ChencySabby Prue, Sabrina Tajudin & Dina

Antara beberapa kenalan baru saya juga: Mira Cikcit, Ayna, Aida


Wuhuuu kena simpan, kenangan ni. Nanti boleh cerita kat anak-anak. Ececehh


Antara beberapa buah tangan yang saya dapat dari The Butterfly Project. Best! Thank you so much! 

Lastly, hadiah yang saya menang dari contest "My Sephora Wish List"


Best sangat sabun ni! Wangi & banyak buih. Alhamdulillah, dapat free juga. Thank you again to The Butterfly Project for selecting me as one of the lucky draw winner. Haish happy!! :)

5 comments:

  1. Hah! Lama tak update blog! Hehe. Rindu nak baca update terbaru Farah. Lepas ni selalu la update. Cian kat kitaorg menunggu. Apa2 pun tahniah sebab menang lucky draw My Sephora Wish List. ^_^

    ReplyDelete
  2. wahhh best nya!!!! gift dia pun best-best semua!

    ReplyDelete
  3. Heee.. comelnyaaaa.. bila lagi farah nak join event ni?

    ReplyDelete

Thank you for reading